Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    המרפסת היא לא רק מקום נוסף לאחסון דברים שאינם מתאימים לדירה, אלא גם חדר מנוחה נפלא. אם המרפסת מזוגגת, אתם בוודאי תוהים כיצד להפוך את החלל בה ליותר נעים ונוח. כיום יש מגוון עצום של רהיטים קומפקטיים ופונקציונליים, המאפשרים שימוש רציונלי בכל סנטימטר מחלל המרפסת. עם זאת, נוחות נוצרת לא רק על ידי רהיטים, אלא גם על ידי פרטי עיצוב נוספים. כידוע, כדי ליצור עיצוב פנים נעים ומסוגנן בכל חלל פנים, חשוב לבחור את הווילונות הנכונים. כלל זה חל גם על תהליך עיצוב המרפסת, ולכן יש לבחור  וילון למרפסת חיצונית בזהירות רבה. וילונות טל יעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר.

    חלונות מרפסת נבדלים לעתים קרובות בגדלים וצורות לא סטנדרטיים, ולכן די קשה לבחור וילונות רגילים עבורם. עם זאת, אם לוקחים בחשבון את חוסר הסטנדרטיות של חלונות המרפסת שלכם, אתם תמיד יכולים להזמין וילון למרפסת חיצונית בהתאמה אישית, או שאתה יכול למצוא אפשרות מתאימה במבחר המודרני של עיצוב טקסטיל עבור פתחי חלונות לא סטנדרטיים. אבל חשוב לקחת בחשבון שווילונות במרפסת צריכים להיות פונקציונליים ונוחים במיוחד לשימוש. אם לרוב אנחנו לא מוגבלים בשטח בעת עיצוב חלונות בסלון, אז במרפסות שאינן גדולות בגודלן, אנו צריך לשמור כל סנטימטר פנוי. וילונות עבים וכבדים מדי "יאכלו" את השטח הפנוי של החלל ויתרה מכך, יפחיתו אותו ויזואלית. לכן מומלץ לתת עדיפות לווילונות המרפסת הפשוטים ביותר. בנוסף, אתם לא צריכים לבחור עבור חלל זה וילונות ארוכים, כי. הם לא רק יצמצמו חזותית את גודל המרפסת, אלא גם ייצרו אי נוחות נוספת בעת פתיחת חלונות.

    הכללים החשובים בעת בחירת וילונות למרפסת

    הכלל הבסיסי לבחירת וילונות הרמוניים למרפסות הוא שלא משנה כמה העיצוב יפה, הוא לא צריך להפריע לשימוש חופשי בחלונות. לעתים קרובות מאוד, פתיחת החלון של המרפסת מחולקת לכמה מקטעים קטנים, ואם במקביל היא מעוטרת ביריעת וילונות מוצקה, זה יהיה לא נוח לפתוח ולסגור את החלונות. בנוסף, כיום ישנם מספר סוגי וילונות אשר עיצובם אינו יוצר אי נוחות בעת פתיחה או סגירה של חלונות. והכי חשוב, כאשר בוחרים וילון למרפסת חיצונית, חשוב לקחת בחשבון את כמות האור הטבעי המגיע למקום. אם המרפסת פונה דרומה, עדיף לבחור וילונות עבים מחומרים שאינם דוהים במגע ממושך עם השמש. אם המרפסת ממוקמת בצד הצפוני, יתאימו לכם וילונות שקופים בגוונים בהירים. אז אל תחפשו רחוק מדי, את כל סוגי הווילונות שיכולים להתאים עבורכם אתם תמצאו אצל וילונות טל!

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם