Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    בחירת הבד המתאים לווילונות מיועד לייצר את הסגנונות השונים של וילונות בחיפה. הם תומכים במצב הרוח הכללי, מאפשרים למגוון דברים להסתדר ביחד. הם קוראים לנו לרוגע ולכן שולטים בחדרי השינה! אם בסלון צבעים בהירים מקובלים יותר, כמו גם בחדר הילדים ובמטבח, אבל בחדר השינה הם לא כל כך מתאימים, שם לרוב תראו וילונות בגוונים הכהים יותר. לא משנה לאיזה חדר אתם מעוניינים להתאים את הווילונות שלכם, אתם תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים בחנות הבוטיק של וילונות טל.

    בחללים קטנים, שזו הבעיה של דירות רבות, לא פשוט לבחור וילונות מתאימים אשר יגדילו את השטח חזותית, ולא להפך, יגרמו לו להיראות קטן וחשוך יותר. כאשר אנחנו נכנסים לחנות לבחור וילונות, אנו מתחילים את הבדיקה בכך שהעיניים שלנו נמשכות לרוב לבדים עם דפוס יוצא דופן, אפקטי נצנצים, שקיפות, וכל מה שנראה לנו מדהים. אך לאחר זמן מה, אנחנו מתחילים לפקפק בבחירות שלנו. כתוצאה מכך, רוב הרכישות נופלות על בדים פשוטים. זה קורה לעתים קרובות, במיוחד כאשר אין משהו מקצועי שיכול להנחות אתכם בבחירתכם. ויש לכך כמה סיבות. לקוח שתמיד מתרגש רק מהקולקציות החדשות כבר לא מרגיש את התענוג של הרכישה לאחר תקופה קצרה. תמונה של הבית העתידי מופיעה מיד בראשו, אז הוא בביטחון לוקח את המוכר ביד ומוביל אותו לבדים שייראו אורגניים בפנים. אבל רק איש מקצוע מנוסה בתחום הווילונות יעזור להציב את הדגשים בחדר, ולגרום לכם לאהוב את בחירתכם גם שנים לאחר הרכישה.

    האם תמיד עדיף לבחור את הבד היוקרתי?

    בדים עבור וילונות בחיפה בצבע אחיד הם חסכוניים יותר, קלים יותר לייצור. השתמשו בבדים פשוטים בסלון ובחדרי שינה. בד פשוט יגדיל חזותית את חלל החדר, ובד עם דפוס גדול יקטין אותו. שימוש בבדים רגילים לווילונות, תוך הצבת הדגשים בעזרת פרטים קטנים, כמו מברשות וכריות ספה, ניתן יהיה לעדכן את הפנים לעתים קרובות יותר. הרי החלפת כריות זולה וקלה יותר מאשר החלפת וילונות. אז אל תישארו עם הבחירה הקשה הזו לבד! צרו קשר עם וילונות טל, והמומחים של וילונות טל ישמחו לכוון אתכם בבחירתכם.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם