Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    וילונות איכותיים ומעוצבים רוכשים רק בחברת וילונות טל בע"מ. חברתנו בעלת ניסיון של למעלה מ 40 שנה בתחום ועד היום העניקה את שירותיה למאות לקוחות מרוצים. בין אם אתם מעוניינים בווילונות קלאסיים, כפריים או אפילו חשמליים, אנו נשמח להעניק לכם את המענה המקצועי והאיכותי ביותר למבוקשכם. זאת תוך התאמה מלאה לצרכים שלכם ועל פי התאמה לדרישות התקציב אשר קבעתם מראש.

    נוכחותם של וילונות בבית או במשרד, ולמעשה בכל מקום בו אתם נמצאים יכול לשפר בצורה משמעותית את האווירה במקום. הווילונות שתבחרו חייבים להיות פרקטיים ומרשימים בו זמנית. הם יעניקו לכם את הנגיעה העיצובית המרשימה אותה חיפשתם בו בזמן שיגנו עליכם מפני קרני השמש המסנוורות.

    בחירה נכונה של צבעים ושל הבד ממנו עשוי הווילון תוכל לסייע לכם בשמירה על עיצובו של החלל ועל הסגנון הייחודי שלו. בין אם מדובר על הענקת מראה מקצועי למשרד או לחדר העבודה או מראה אינטימי ונינוח יותר לחדרי השינה או לסלון.

    חשוב לזכור כי האפשרויות אשר עומדות בפניכם הן רבות ומגוונות. זאת על מנת שנוכל לבצע את ההתאמה המדויקת שבין סוג הווילון, המרקם והצבע שלו והצורך אשר הוא אמור לספק בעבורו מענה מדויק. הווילונות כיום אינם רק עשויים מבד. תוכלו להתחדש בוילונות חשמליים, וילונות גלילה, תריסים ונציאנים או שתוכלו לבחור דווקא בווילונות הקלאסיים אשר יוכלו להעניק לכל חדר את המראה האסתטי והמעודן ביותר.

    הרבה מעבר לווילונות בלבד

    חברת וילונות טל בע"מ תוכל להציע לכם מגוון מוצרים משלימים, זאת לרבות בדי דקורציה לווילונות, בדי ריפוד, בדים ביבוא אישי, אביזרים וטפטים מעוצבים המשלימים את העיצוב הקיים. זו ההזדמנות שלכם להתחדש ולרענן את המראה של הבית בקלות ובמחירים המשתלמים ביותר. צרו קשר עוד היום על מנת לקבל פרטים נוספים אודות סוגי הווילונות השונים אשר עומדים לבחירתכם והצוות היועצים המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה אשר תתעורר בנושא.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם