Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    וילונות חשמליים מהווים פתרון הצללה איכותי, מתקדם ונוח במיוחד לתפעול. וילון חשמלי פועל באמצעות מנוע שקט, ומאפשר שליטה בצורה פשוטה וקלה בכמות האור הנכנסת לבית. מדובר באביזר המשלב בצורה אידאלית בין פרקטיקה לאסתטיקה ומשפר באופן משמעותי את איכות חייכם. וילונות טל היא אחת מהחברות המובילות בצפון בשוק הווילונות ופתרונות ההצללה, היא מספקת וילונות יפהפיים מבדים בייבוא אישי ותפירה ברמה הגבוהה ביותר.

    השימושים, המאפיינים והיתרונות של וילונות חשמליים

    • פונקציות הנעה גמישות – המערכת והמנגנון של וילונות חשמליים מספקים פונקציות שונות כגון: המצב המועדף- מעומעם או חצי מעומעם, מהירות ההפעלה המתאימה לכם ועוד.
    • וילון חשמלי דקורטיבי – כאשר מדובר במוצר הצללה הכולל מנגנון חשמלי אי אפשר להתעלם גם מחשיבות העיצוב והגימור: מנגנון ההפעלה והמנוע יהיו נסתרים מהעין ולעיתים לא יהיה ניתן להבחין בהם כלל, כך שתהיו מופתעים  לטובה.
    • נוחות התפעול – וילונות חשמליים מציעים שילוב מושלם בין עיצוב יוקרתי של דגם וסוג הווילון שבחרתם לבין נוחות הפעלה. סוגי המנועים והמנגנונים השונים היוצרים חווית משתמש ידידותית ונעימה שמותאמת לכל בני הבית.

    תחום הווילונות חשמליים מציע מגוון אפשרויות בחירה חדשניות. החל מווילונות מעוצבים לסלון שהם בעלי מנגנון חשמלי שקט ונוח לשימוש, כמו גם בעלי מערכות הפעלה חשמליות פשוטות אך יעילות המאפשרות התחברות למערכות בית חכם.

    איזון טמפרטורה בבית

    אחת המטרות המרכזיות בהתקנה של  וילונות חשמליים הינה לשמור על טמפרטורה נוחה ונעימה בחדר לאורך כל השנה. לשם כך, תוכלו להוסיף למערכת חיישני שמש, טמפרטורה ואור רגישים. במדינת ישראל, הטמפרטורה היא גבוהה ברובם המוחלט של חודשי השנה, ובעזרת חיישני שמש ומד טמפרטורה פנימיים, ניתן לסגור את הווילונות באופן אוטומטי מזוהה אור שמש חזק הנקלט ע"י החיישן.  ניתן להתקין גם חיישן שמש שמפעיל אוטומטית מערכת הגנה מפני חום. כל זאת ועוד תוכלו למצוא בווילונות טל. וילונות טל הינה חנות בוטיק מובילה ומקצועית המציעה מגוון קולקציות איכותיות, מקוריות וייחודיות של פתרונות הצללה מתקדמים, וילונות חשמליים, בדי דקורציה, בדים ביבוא אישי ואביזרים משלימים לעיצוב והלבשת פנים הבית. כל המוצרים שלנו מותאמים באופן אישי וספציפי לטעם ולהעדפות של לכל לקוח, והווילונות נתפרים על פי המידות הרצויות מבחינתו ותוך הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם