Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    חדר הילדים אמור להיות חלל נעים ומזמין בכל שעות היממה, וילונות לחדרי ילדים במבצע מהווים אלמנט עיצובי ופרקטי כאחד, במחיר משתלם. וילונות מעוצבים המותאמים לחדרי ילדים הם בעלי מרקם נעים ורך, ובמקביל גם ססגוניים ומוסיפים צבע ושמחת חיים. בעת הבחירה של הווילונות, מומלץ להקדיש תשומת לב לעיצוב החלל בו מתפתחים וגדלים הילדים, וזאת במטרה להבטיח להם סביבה אופטימלית להתפתחות וגדילה באווירה נעימה, ובחדר מעוצב ואסתטי. הוספה של וילונות לחדרי ילדים מספקת הצללה איכותית ונעימה וכן תורמת למראה שובה לב, במיוחד במידה ובוחרים באחד מהדגמים הייחודיים והאיכותיים והייחודיים שמציעה חברת וילונות טל. 

    וילונות לחדרי ילדים במבצע במגוון סגנונות

    חדר ילדים מרשים הינו חלל עם מאפיינים ואופי ייחודיים, שמתאים לאישיות של התינוק או הילד שגדלים בחדר. שווה לכם לחשוב על רכישת וילונות לחדרי ילדים שהם בייבוא בלעדי ומותאמים באופן אישי, ומאפשרים לכם להעניק לחדר הילדים מראה מעניין ומקורי במיוחד. וילונות לחדרי ילדים במבצע ניתן לבחור ולרכוש בהתאמה מלאה ומדויקת לחדר הספציפי של כל  ילד, באמצעות תפירה מקצועית בהזמנה אישית ובמחיר משתלם. לכל חדר ילדים ישנן מידות אחרות, והמטרה היא ליצור הרמוניה ומראה נעים לעין בשילוב של כל מרכיבי העיצוב והפרקטיות. תפירה בהזמנה אישית מספקת יתרונות חשובים ומשמעותיים, והתוצאה המתקבלת היא וילונות שנוצרו בהתאם לטעם ולהעדפות של ילדכם ובתיאום מושלם למידות החלל. בין האפשרויות הנפוצות והפופולריות: וילון  מעוצב בסגנון רומאי קלאסי בעל מראה ומרקם רך ונשפך, וילון בגוון שמנת עשיר עם אפשרות לתלייה על גבי מסילה צמודה לתקרה, בנוסף לדגמים נוספים שיהפכו את חדר הילדים שלכם לנעים, חמים מחבק ומרשים.

    וילונות מעוצבים בהתאמה אישית – ייעוץ אדיב ומקצועי

    וילונות טל בע"מ הינה חנות בוטיק מובילה וייחודית שעושה שימוש בניסיון של מעל 40 שנה בתכנון וייצור וילונות איכות במתפרת החברה. צוות אנשי המקצוע המומחים שלנו מיומן בהתאמת פתרונות הצללה מתקדמים בהתאמה אישית לכל החללים בבית. אנו מקפידים על מתן שירות מקצועי ואדיב לאורך כל שלבי התהליך ומאמינים שחווית לקוח איכותית וטובה בנויה מאחריות, מסירות, אמינות, וכמובן איכות מוצר גבוהה וחומרי הגלם מהשורה הראשונה. בכל שאלה, בקשה והזמנה, אנו עומדים לשירותכם.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם