Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    וילונות יוקרתיים מהווים פתרון הצללה שימושי המעניק ערך מוסף עיצובי ואסתטי. בבואכם לבחור וילונות יוקרה, ראשית יש להחליט לגבי הסגנון המועדף והרצוי –  קלאסי או מודרני, מסורתי, רשמי ופרקטי וכו'. שנית, יש להביא בחשבון שיקולים טכניים ופרקטיים: המבנה והצורה של הפתחים, הנוף שנשקף מן החלון, הסגנון העיצובי של החדר עצמו, מהו סוג הבד שממנו ייוצר הווילון והמשקל שלו, רמת ומידת האווריריות המועדפת והרצויה כמו גם פרמטרים נוספים. על מנת למצוא וילונות שמתאימים באופן מדויק עבורכם, מומלץ להתייעץ עם מומחים כפי שתוכלו למצוא בחנות וילונות טל המקצועית והמומלצת, כך שתוכלו להכיר את מגוון האפשרויות העומדות בפניכם, לבחור ולהתאים אותן לאופי, לטעם, לצרכים ולתקציב שלכם.

    בחירה נכונה של וילון עם מראה יוקרתי

    וילונות מוכנים הינם אופציה מצוינת מבחינת הנוחיות ומהירות ההכנה וההתקנה. היתרונות של וילונות אלו מעוצבים מוכנים הם: מחירם מתחיל בסכום בר השגה, ניתן לבחור את הווילונות היישר מהמדף בחנות ולהתקינם בקלות בבית לשימוש מיידי. בנוסף, הם קלים לניקוי בדרך כלל וניתן להשיגם במבחר דוגמאות, עיצובים וצבעים. עם זאת, במקרה בו המידות של החלונות שלכם אינן רגילות וסטנדרטיות, עליכם להזמין וילונות על פי מידה. ללא ספק, השקעה בווילונות מוזמנים באופן אישי הינה כדאית, במיוחד אם אתם מעוניינים להתאים אותם לעיצוב החדר ולריהוט הקיים בו. היתרונות של וילונות מעוצבים בהזמנה אישית הם רבים ומגוונים: הווילונות המוזמנים תפורים באופן מדויק בהתאם לאורכו ולרוחבו של החלון ובהתאמה ספציפית.  כמו כן, ניתן להתאים לווילונות היוקרה המוזמנים באופן אישי אלמנטים נוספים, ריפוד ואביזרי ריהוט שונים.

    חנות בוטיק לווילונות בעלי מראה יוקרתי מעוצבים

    וילונות טל היא חנות וילונות בקריות מובילה לווילונות ופתרונות הצללה מתקדמים המציעה שלל קולקציות ייחודיות של בדי דקורציה ובדי ריפוד ביבוא אישי, בדים ייחודיים לווילונות וכן אביזרים שונים משלימים להלבשת הבית המותאמים באופן אישי לכל לקוח. כל המוצרים שלנו מיוצרים על ידי היצרנים המובילים בעולם וזאת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם