Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    ישנם יתרונות רבים ומגוונים להתקנה של וילונות לעיצוב הבית, כאשר היתרון המרכזי נובע  מהעובדה שווילונות עשויים לשנות את מראה הבית מהקצה אל הקצה, וזאת ללא השקעה כספית גבוהה, ולהעניק לבית מראה נעים, אסתטי, מזמין, יוקרתי ומעוצב. מלבד ההיבט העיצובי לווילונות יש שימוש פרקטי, ותלייה שלהם משרתת כמה מטרות במקביל. בעת בחירת הווילונות ישנה חשיבות רבה לתכנון מקדים ולהתאמת הווילון לסגנון ולקו העיצובי של המרחב והחלל, ובו זמנית נדרשת התאמה למטרה לשמה הווילון נתלה. בבואכם לבחור וילונות בחיפה, חשוב להביא בחשבון את תנאי האקלים השוררים באזור ומאפיינים נוספים של מרחב המחייה כמו הלחות, שעות וכיוון השמש, כיוון הרוח ועוד. בווילונות טל תוכלו למצוא מבחר עצום של ווילונות מסוגים שונים בטווח מחירים גדול, כך שכל אחד יוכל למצוא את הווילון המועדף עליו במחיר שמתאים לו.

    וילונות בחיפה | וילונות טל 04-8599599

    איך לבחור וילונות?

    חיפה שוכנת לחוף הים התיכון, עובדה זו חשובה בעת בחירת וילון, מכיוון שבחודשי הקיץ תנאי מזג האוויר האופייניים לעיר הינם חום ולחות גבוהים מהרגיל, ובחודשי החורף ישנן רוחות חזקות באזור הים ובהרים שנושבות בעוצמה. בעת בחירה של וילונות יש גם צורך לספק מענה לסוגיית הפרטיות החשובה לכולם. מגורים באזור העיר חיפה ובכרמל טומנים בחובם יתרונות שונים, בהם נוף ירוק קסום שמשתרע לאורך קילומטרים, אך יחד עם זאת, במידה וברצונכם לעצב ולשדרג את ביתכם באמצעות וילונות מומלץ לבחור ולשלב את הווילון המתאים הן מבחינת עיצוב והן מבחינת התאמה לצרכי הדיירים.

    סוגי ווילונות

    ישנם אינספור סוגי וילונות ופתרונות הצללה, אלו סוגי הווילונות הנפוצים ביותר בשוק כיום:

    • וילונות זברה  – פתרון הצללה אידיאלי לחללים וחדרים שונים בעל תכונות שימושיות מגוונות רבות. החומר האיכותי ממנו הווילון מיוצר הופך אותו לקל לתחזוקה, מבודד, ועמיד בפני בלאי ונזקים.
    • וילונות גלילה – פתרון מושלם ליצירה של אווירה נעימה במרחב. ווילונות גלילה הינם פשוטים להתקנה וקלים לתפעול, וניתן להתאימם באופן אישי למידות של החלון על מנת ליצור הצללה מיטבית.
    • וילונות בד  – קיים מבחר רחב של וילונות העשויים בד במגוון דוגמאות וצבעים, תוך שימוש בבדים איכותיים ובאיכות תפירה גבוהה.

    פתרונות הצללה מתקדמים ומעוצבים לבית

    וילונות טל הינה חנות בוטיק מובילה המציעה שלל קולקציות ייחודיות של וילונות יוקרה לבית, בדים דקורטיביים ומעוצבים ביבוא אישי ומגוון אביזרים מעוצבים משלימים לעיצוב ולהלבשת הבית המותאמים באופן אישי לכל לקוח.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם