Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    חדר השינה הינו אחד החדרים החשובים בבית לכל אחד ואחת מאיתנו, ולכן וילונות לחדרי שינה מעניקים אפשרות לשלוט בצורה מיטבית על כמות האור הנכנסת מבעד לתריסים, בנוסף להיותם אלמנט עיצובי משמעותי בחלל. התאמת והתקנת וילונות מעוצבים ואיכותיים בחדר השינה תעניק לחלל מראה אסתטי ותבטיח שינה איכותית, טובה ובריאה. בעת בחירת וילונות לחדר השינה יש לשים לב לכל פרט ופרט במטרה לבחור בצורה הנכונה ביותר, בהתאמה לצרכים ולהעדפות שלכם ולהגיע למקסימום נוחות גם כאשר אנו ערים. וילון מעוצב מהווה תוספת מבורכת וכשבוחרים וילונות לחדרי שינה בליווי של מומחים, כמו המומחים של וילונות טל, התוצאה המתקבלת הינה מושלמת ומשלבת בין אסתטיקה ועיצוב לבין נוחות ופרקטיות בצורה אידאלית.

    וילונות לחדרי שינה במגוון עיצובים, בדים וסגנונות

    כאשר אנו בוחרים וילונות לחדר השינה חשוב לוודא שיש הרמוניה עם יתר הפריטים בחדר. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, דוגמאות וסגנונות של וילונות לחדרי שינה הורים כגון: וילון רומאי, וילונות מעוצבים בצבע שמנת בהיר ובתפירת גליידר, וילון מעוצב בסגנון רומי ועוד. קבלת ייעוץ וליווי מידי מומחים תבטיח שכל אחד ואחת מכם יוכלו ליצור ולהעניק לחדר השינה שלהם מראה מושלם בהתאמה אישית לטעם, לצרכים ולהעדפות האישיים. על מנת להבטיח דיוק מקסימלי והתאמה מלאה לצרכים ולמאפיינים הספציפיים של חדר השינה ולהעדפות של כל לקוח, ניתן ואף מומלץ לבחור וילונות לחדרי שינה בתפירה לפי הזמנה. אצלנו, הבדים לווילונות מיובאים לארץ בבלעדיות, כך שאתם נהנים מייחודיות, שהיא מרכיב חשוב בכל עיצוב, ובפרט כאשר מדובר על מרחב בו האישיות וההעדפות שלכם באות לידי ביטוי כמו בחדר השינה. כאשר בוחרים וילונות לחדר השינה המטרה והשאיפה היא שהם ישמשו אותנו לאורך שנים רבות. חשוב לזכור שווילונות שנתפרים מבד איכותי ובאופן מוקפד משרים תחושה חיובית של הרמוניה, השקעה, חמימות ויוקרה.

    עיצוב הרמוני ומושלם של הבית

    וילונות טל בע"מ היא חנות בוטיק ייחודית המתמחה בכל סוגי הווילונות, מוצרי הצללה, בדי ריפוד ושלל אקססוריז ומוצרי עיצוב משלימים בהתאמה אישית לכל חדרי הבית. החברה נחשבת גם למובילה בתחום הווילונות החשמליים ומערכות פיקוד המשתלבות היטב בבתים חכמים. הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו פתרונות איכותיים ומגוונים ומענה יצירתי לכל בקשה, הזמנה ודרישה.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם