Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
whatsapp instagram facebook
pop-trigger
close

לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

    background

    עיצוב מוכשר של חדר השינה בעזרת וילונות לחדר שינה הורים הוא לא רק נושא דקורטיבי, אלא גם עניין מעשי. כדי להבין כיצד לבחור וילונות לחדר השינה, יש לשקול את הסוגים, החומרים, הפונקציות והעיצוב שלהם. כמו כן, חשוב לבחור וילונות שלא רק ישמחו את העין, אלא גם יעזרו לכם לישון בנחת. בחנות הבוטיק של וילונות טל אתם תוכלו למצוא מגוון גדול של וילונות מסוגים שונים, גדלים ובדים מגוונים. כך שללא ספק תוכלו למצוא את הווילונות שיתאימו לעיצוב פנים שלכם באופן מדויק.

    חדר השינה הוא המקום בבית בו חשוב במיוחד ליצור אווירה של רוגע, הרמוניה ושלווה. אחרי הכל, מנוחה טובה נותנת כוח ומצב רוח טוב לכל היום. בהתאם למיקום חדר השינה שלכם והחלונות בו, אתם יכולים לחלק את מטרת הווילונות לדקורטיביים ופונקציונליים.

    אם חלונות חדר השינה משקיפים אל הגינה, השטח הפתוח ואינם דורשים בידוד מוחלט מעיניים סקרניות, וילונות לחדר שינה הורים יכולים לשרת רק מטרות דקורטיביות. בדים שקופים ואווריריים יקשטו את פתח החלון ויוסיפו קלילות לעיצוב הפנים.

    חומרים לווילונות דקורטיביים

    • טול: בד רשת שקוף, לרוב בדוגמאות או תחרה. וילונות טול מוכרים לנו היטב בשילוב הקלאסי שלהם עם וילונות כבדים יותר. עכשיו טול רלוונטי כחומר עצמאי ולעתים קרובות משולב עם תריסים או וילונות גלילה.
    • כותנה: חומר טבעי, נעים למישוש, בין היתרונות הבלתי מבוטלים שלו הם היפואלרגניות ומגוון צבעים. הצפיפות של וילונות כותנה יכולה להיות שונה, היכולת שלהם להעביר אור תלויה בזה. בטיפול, וילונות כותנה נוחים יותר – הם דוהים פחות בשמש ואינם מתכווצים בכביסה.
    • אורגנזה: בד שקוף קל אך עמיד העשוי ממשי, פוליאסטר או ויסקוזה. אורגנזה מתהדרת בנראות מרהיבה, מפזרת בעדינות את האור ויוצרת אפקט מעורפל בחדר.
    • פשתן: עוד חומר ידידותי לסביבה, יכול להיות לו רמות שונות של שקיפות, הוא בד נושם. פשתן מתאים לא רק עבור וילונות לחדר שינה הורים, אלא גם עבור וילונות רומיים, וילונות גלילה ותריסים אנכיים. החיסרון של פשתן טבעי הוא שהוא מתקמט יותר מדי וקשה להחליק אותו.
    • משי וסאטן: בדים מבריקים המתאימים בחדרים מרווחים ובחללי פנים קלאסיים. סאטן, כחומר סינטטי, עמיד יותר וקל לטיפול. משי דורש תשומת לב, כדי להגן על וילונות כאלה מפני דהייה, עדיף להשתמש בבטנה.

    אם אתם לא יודעים להחליט וילונות מאיזה חומר הכי יתאימו עבור חדר השינה שלכם, צרו קשר עם וילונות טל והם ישמחו לייעץ לכם בנושא.

    close

    לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם

      לכתבות נוספות בנושא

      post-image
      מסכי זיפ

      חלק גדול מהמרפסות בישראל עומדות שוממות במשך חודשים רבים של השנה. הסיבה לכך היא שקרני...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות בהתאמה אישית

      הרבה אנשים עוברים מחנות לחנות במשך זמן רב בניסיון למצוא את הווילון אשר יתאים בצורה...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילונות חשמליים

      וילונות חשמליים אצל וילונות טל הקדמה הטכנולוגית לא פסחה גם עולם העיצוב, וכיום הרבה מאוד דברים...

      המשך קריאה >
      post-image
      וילון אטום

      וילון אטום אצל וילונות טל הרבה מאוד אנשים סובלים מכל טיפת אור אשר חודרת מהחלון אל...

      המשך קריאה >

      לקבלת ייעוץ חינם על ידי מעצב/ת וילונות ללא התחייבות אנא מלאו את פרטיכם